TV Fanatic Works Better with Prime Instant Video
40,000 other titles are available to watch now.
Blair and Dan Photo
Blair and Dan in "While You Weren't Sleeping." You gotta love Dair in action.

Rating: 4.7 / 5.0 (197 Votes)
Avatar

blair in brooklyn?! gasp!

Avatar

BLAIR SHOULD FUCK DAN CAUSE CHUCK IS FALLING FOR THE OTHER GIRL.... GOOO BLAIR. FUCK CHUCK.

Elenalovesspn

So funny how many 'bad words' Dair-fans can use.

Avatar

and by the way everyone has it's own opinion!!!

Avatar

hey, chuck and blair forever and i know that chuck did some unforgetable things but love conquers every thing soo WHATEVER you are saying you don't know what real love is !!

Avatar

learn how to spell before you go talkin shit on a show you know nothing about

Avatar

Dair have been having chemistry since before chuck and blair. chuck and blairs chemistry started in season one episode seven, and dan and blairs started in season 1 episode 4. so i dont wanna hear it cause i just proved all the dair haters on here WRONG.

Avatar

Chair are NOt going to end up together dumb bitch. Chuck has done blair wrong too many times and dan is a nice guy unlike him..

Sara gossipgirl thevampirediaries

@Dair
i hate dair from the bottom of my heart although i watched every single episode from season one 'til now and i loooooove chair and dair they didn't have any connection at all from the start but chuck and blair they had it since episode 1 season 1 and you CAN'T denie that !!!

Avatar

Hahaha dair haters make me lmao.. for real stop typing and digging yourself a bigger grave dumbasses

Photo Credit:
Pending
Show:
Episode:
Characters:
,
Related Photos:
Gossip Girl Photos, Gossip Girl Season 4 Episode 16 Photos, Blair Waldorf Photos, Dan Humphrey Photos
Related Posts:
Uploaded by:
Uploaded:

Gossip Girl Season 4 Episode 16 Quotes

Serena: Sorry if we kept you up last night. We were playing Scrabble.
Ben: She fell asleep to avoid losing.
Dan: Since when do you enjoy Scrabble?

Mick, Keith and their questionably-costumed cohorts said, "You can't always get what you want." But that doesn't mean it's okay for anyone else to have it either.

Gossip Girl