Thursdays 8:00 PM on CW
The-vampire-diaries
10980 posts
Floralovesgurlplz
Ugh he's beautiful
Posted at
2296 posts
Charishma

Why are they so fabulous? a LAMP lol. And Flora, you're right, she was a little too comfortable around him. It's in both their best interests that they not forget what they're dealing with.

The hair strocking?? I almost DIED. Such a fangirl moment. And did you notice that she held onto his wrist with both hands? Each time they share blood it gets a little more intimate.

Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz

Lol call me cruel but I was just happy to watch him be a dick around her, it was like fanfiction come true. Not that I'm saying stabbing a girl with a lamp turns me on, but all his lines were priceless lmao. I liked the blood sharing scene too, he was REALLY hesitating though LOL

Posted at
2296 posts
Charishma

I knoww! I was like, dude, hurry the hell up! But yeah, she is a little mean to him. She mocks him and the way he feels because she doesn't know what to do with it. If you watch their earliest scenes together all the way until now, all she does is scoff everytime he compliments him. She literally does not know how to  process his attentions towards her. But I think maybe tonight she finally admitted something to herself.

 

I like how they dragged it to her final breaths though. He was Klaus throughout, and she was Caroline throughout. Do you remember the look she gave him when Tyler first brought her back? It was all like "pretty please"? And he just stared her down and told her it would be over soon lol. And then she gave that speech about love and saving him. What interested me though was the "I guess I'll (we'll?) never know" line. idk why, but yeah.

Posted at
2425 posts
Avatar

When she said "I'll guess we'll never know" and gasped a little I LOLed. That was such bad acting and then Klaus was all "Caroline? Caroline?" Caroline played him for a fool. Hahaha.

Posted at
2296 posts
Charishma

The emotions were real. She'll claim after that none of it was real. But thats a lie. They both knew he was being manipulated, but he didn't care. And she had enough faith (hope?) that he would save her.

It was a dramatic scene. It just feels a little strange because that's not their territory. They're all fun and games. They both did great though.

Posted at
Cooling
Guest

am I the only one who doesn't hate Caroline for "using him"? and not annoyed with her for that?

 

I liked the kc scenes, but  why the lovee that saves people why.

 

and yeah Tyler's a cardboard, but that's stating the obvious.

Posted at
2296 posts
Charishma

why the lovee that saves people why.

Thats what got me too. He doesn't need saving. He just needs some bonafide lovin'. And Caroline likes playing mommy. So its perfect.

Posted at
Patri
742 posts
Avatar

I don't hate Caroline. She does what she does for a good cause most of the time. 

But it was completely in character for Klaus to finally snap. She manipulated him again and again, sent him to his death and he never really tried to punish her. Tthen her and Tyler show up in his prison cell and start mocking him and making fun of bb Kol...lol what did they expect?

 

Like Flora said, Caroline got too comfortable and she paid for it. And Tyler overestimated himself AGAIN, which made me go all WTF. Dude, you overestimated your powers 3 episodes ago and 13 people ended up dead. How dump are you? Fly low for a while!

Posted at
Cooling
Guest

I think they were both in character.

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.