Klaroline or Forwood?

At least she's pretty, which is more than I can say about the rest of the new cast.

 

These baby theories are creepy...lame time-travelling shit included. But i wouldn't put it past Plec to copy Whedon some more and give us a grown-ass kid instead of a toddler.

Posted at

Klaroline or Forwood?

You may be right, cause I'm actually more intrigued by haylijah than any of the other potential ships we have now (and I don't even like Hayley lol).

 

Out of all the love triangles Plec could go for, Rebekah/Marcel/Camille is probably the most harmless one. But it's still ridiculous to put The Queen in a triangle with a basic 40 year old human schoolteacher look-alike on the other side. How is it even a legit triangle, there's no competition.

 

 

Posted at

Klaroline or Forwood?

I swear, JM gets in everyones personal space but with Claire it just stands out, I wonder if it's even intentional.

Either way, he needs to tone it down, otherwise viewers will end up shipping that instead of Rebel or Klamille or whatever else the writers are trying to sell to us LOL.

 

Posted at

Klaroline or Forwood?

It's obvious these people are setting up Klayley, after it was denied by everyone and their mother, so that grates as well.   

I really don't think so tbh. They're just slowing pushing them in the same team, which was to be expected. I don't get why everyone jumps into romance conclusions just because Klaus and Hayley breath the same air. There were no romantic hints or even effort to create that kind of chemistry in their scenes. Like none. Zero. Nada. But he is going to interact with her, there's no other option. They're having a fake child together after all.

Posted at

Klaroline or Forwood?

 "we're the same, Caroline"

LOL I didn't even remember that line. I guess it never really stood out as a big klaroline moment for me. Didn't he say the same thing to Stefan too? Nbd.

Posted at

Klaroline or Forwood?

Seriously though, this shit ain't normal.

 

 

I'm starting to understand where the shippers come from.

Posted at

Klaroline or Forwood?

I didn't see the actual ratings, only an article on spoilertv saying that TO lost big. WTF did they write, how did it lose big if it kept the premiere's demo? That's actually impressive if you keep in mind that it has the worst timeslot ever and also some pretty terrible programming courtesy of CW (since many people still can't tell if the show airs on Tuesdays or Thursdays).

 

Did anyone understand why KCers are so pissed about Klaus telling Hayley that they have things in common (or something liek that)? They're all crying that Plec stole a Klaroline thing and I don't get what do they mean, did I miss something?

Posted at

Klaroline or Forwood?

LMAO Price Peterson said it best: "Camille zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz".

 

Yeah, I'm not feeling Rebel at all. Some people are raving about the chem but I don't see it.

 

According to spoilertv TO lost a huge chunk of viewers last night. Ouch. But CW did this to themselves, putting a new show against two powerhouses like NCIS and S.H.I.E.L.D. is going to kill it sooner than later. The president really is delusional, what did he expect, that viewers would dump Joss Whedon for Pleccy's sake?

Posted at

Klaroline or Forwood?

Plec tweeted her klebekah feels and called them lannister twins from GoT

LOOOOOOOOOOOOOOOOOL

She's right though, the incest vibe was strong in this one, possessiveness, jealousy and everything. I'm feeling it more than Rebel tbh.

Posted at

Klaroline or Forwood?

Wtf, this TO episode was actually good. Clearly not written by Plec LOL.

But I have a feeling the ratings will be atrocious, from what I've seen online it was all Shield and Supernatural tonight.

Posted at
x Close Ad