The Vampire Diaries

Thursdays 8:00 PM on The CW
The vampire diaries
TV Fanatic Works Better with Prime Instant Video
Try it Now for Free and Instantly Watch The Vampire Diaries.

The Vampire Diaries Caption Contest 67

by at . Comments

The 67th edition of The Vampire Diaries Caption Contest has come and gone. Did you get your submission in on time?

Many thanks to all who did, and a special shout-out to "Mrs. Salvatore." This user made us laugh the hardest with the entry posted below. Check it out now and don't fret if you didn't win:

There's always next week!

Classic VD Pic

Vicki: I now call the Supernatural Lovers Support Group to order.

Matt Richenthal is the Editor in Chief of TV Fanatic. Follow him on Twitter and on Google+.

Tags: ,
Avatar

Vicki: I now call the Supernatural Lovers Support Group to order.

May

Matt: So is this show trying to add as many supernatural creatures that they can think of?
Tyler: Yeah I know the next time the writers will have someone come back from the dead and may or may not have them see dead people.
Vicki: Wow. Guys chill I mean I wouldn`t mind if I came back from the dead. Just saying...

Avatar

Hey Matt! Wanna teach Tyler and me how to dougie?

Sarahliz

*Matt, texting on his phone* Tyler: Dude, who are you texting
Vicky *giggling*: Or "what" are you texting
Matt: Anthony Weiner
Tyler: So is that what you call it now?
Matt:...Not helping

Avatar

Vicki: Hey, did you guys see Transformers 3?
Matt: Yeah!
Tyler: Nah. Sure, there were plenty of explosions, but there weren't any vampires. What's a good movie without the vampires?
Vicki: Spoilsport.

Sarahliz

Vicky to Matt: OMG, you and Klaus??
Matt: Yep, it was amazing!
Tyler: Yeah, he did an awesome job with your hair
Matt: I know, right?
Vicky:...

Rhianna speranzo

Tyler: So our mascot is the TimberWolf? haha if only you knew.

Rhianna speranzo

Tyler (thinking): So if i get back with Vikki, Matt will kill me... if i get together with Caroline on the other hand, Matt will still kill me. Decisions decisions.

Avatar

Ty 2 Vicki:So they brot u bak,do u think theyl bring bak my dad 2?Vicki: Mayb,coz hes also stuck btw 2 worlds!Matt: n mayb theyl bring bak our mother from wereva she is.Talk about a full family reunion!

Delena129

Matt: you know, you're going to die and come back.
Vicki: who doesn't in this town?
Tyler: It's true. Stefan, Damon, Elena, Bonnie, Jeremy, just to name a few...

Vampire Diaries Quotes

You want a love that consumes you. You want passion and adventure, and even a little danger... I want you to get everything you're looking for. But for right now, I want you to forget that this happened. Can't have people knowing I'm in town yet. Goodnight, Elena.

Damon

I wanna say thank you for giving me everything I always wanted. A love to consume me, and passion, and adventure. There's nothing more I could ever want than for it to last forever, but it can't. This is the last time I'm gonna see you. This is goodbye, Damon.

Elena [to Damon]
× Close Ad