New Sneak Peak: "A Change is Gonna Come"

by at . Comments

Here's an extended preview of tomorrow's Grey's Anatomy premiere, "A Change is Gonna Come." This four-minute clip, courtesy of Access Hollywood, features a lot of the clips we've been seeing leading up to the Season Four opener, as well as some material you might not have seen prior to now. Check it out:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AifwicFyaTc[/youtube]

Steve Marsi is the Managing Editor of TV Fanatic. Follow him on Google+ or email him here.

Tags:
Avatar

OMG its only missing three hours beofre the season premiere and im so excited after four months of waiting its finally back im glad Mcdreamy is defending her instead of being all mad and judge her he was really sweet and i totally love the merder scene of her telling him she is the girl from the bar thats awesome i know they will be together after all i just know it they have to and also gizzie please callie i like you and i know youre hurt but just get out of the way!!!!!!!!!
sorry im too excited i cant wait to watch it this season is gonna rock!

Avatar

I have a sound problem on my computer-what does Derek (McDreamy) say to Mark (McSteamy) re Meredith in the scrub room????!!!!!!

Avatar

Imissburkalready YOU ROCK. iMiss Derek´s long hair too & his stubble. Don´t get wrong i like his hair i just prefare it longer. although he is still SERIOUSLY McDreamy.

Avatar

@ IMissBurkeAlready, I kinda like Derek's hair that way. I've always loved shorter hair =) Oh, and I love the "girl from the bar" scene. =D I really need to know what happens after Derek found out she was Mer's sis!! =D

Avatar

I don't like Derek's hair, please make it grow and fast!!!!

Avatar

does anyone else feel reallyyy bad for dr. bailey? im so upset that she didn't get chief resident.. i haaate callie.. ugh lsakdjf

Avatar

there's hope yet!!!!!!!!! but damn im so annoyed stupid lexie ruined their "moment" dammit!
ooooooh so excited!!!!

Avatar

true. derek loves meredith. siiiigh.

Avatar

that just made my day!

Avatar

Whew! He hasn't given up on her! WooHoo! The just have to get back together. They just have to. They are the reason to watch the show. McDreamy deserves to be happy and he wants Meredith, loves Meredith. Come on this has to be resolved in a good way...MerDer 4ever!

Grey's Anatomy Quotes

Did you say it? 'I love you. I don't ever want to live without you. You changed my life.' Did you say it? Make a plan. Set a goal. Work toward it, but every now and then, look around; Drink it in 'cause this is it. It might all be gone tomorrow."

Meredith (closing voiceover)

Lexie: [narrating] Grief may be a thing we all have in common, but it looks different on everyone.
Mark: It isn't just death we have to grieve. It's life. It's loss. It's change.
Alex: And when we wonder why it has to suck so much sometimes, has to hurt so bad. The thing we gotta try to remember is that it can turn on a dime.
Izzie: That's how you stay alive. When it hurts so much you can't breathe, that's how you survive.
Derek: By remembering that one day, somehow, impossibly, you won't feel this way. It won't hurt this much.
Bailey: Grief comes in its own time for everyone, in its own way.
Owen: So the best we can do, the best anyone can do, is try for honesty.
Meredith: The really crappy thing, the very worst part of grief is that you can't control it.
Arizona: The best we can do is try to let ourselves feel it when it comes.
Callie: And let it go when we can.
Meredith: The very worst part is that the minute you think you're past it, it starts all over again.
Cristina: And always, every time, it takes your breath away.
Meredith: There are five stages of grief. They look different on all of us, but there are always five.
Alex: Denial.
Derek: Anger.
Bailey: Bargaining.
Lexie: Depression.
Richard: Acceptance.